Masz pytanie?
Wyszukiwarka
Wizyt:
Dzisiaj: 1Wszystkich: 8171
Teraz polecamy
Subskrypcja

Regulamin

REGULAMIN 
SKLEPU INTERNETOWEGO fashion4ladies

1. Postanowienia ogólne.

 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, a w szczególności prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych. Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które są świadczone jedynie w zakresie mającym umożliwić Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu. 

Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej, a także telefonicznie, przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 3 niniejszego Regulaminu. 

 Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach , odnoszące się do zamieszczonych tam produktów, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną.

 Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędny jest komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci Internet oraz systemem operacyjnym umożliwiającym uruchomienie przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer) z obsługą skryptów Javascript, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). 

 Sprzedawca informuje, że do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną poprzez sieć Internet należą w szczególności ingerencje osób trzecich (tzw. hackerów), wirusy komputerowe, konie trojańskie czy też spam (nie zamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców). W interesie każdego użytkownika usług świadczonych za pośrednictwem Internetu jest zainstalowanie legalnego i aktualnego oprogramowania chroniącego urządzenie użytkownika przed ww. zagrożeniami. 

Klienci korzystający ze Sklepu zobowiązani są powstrzymać się od jakiejkolwiek działalności sprzecznej z prawem, w tym w szczególności od dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz od ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne. 

Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać pisemne, lub poprzez pocztę elektroniczną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni.

 

 

 

 

3. Procedura zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

Sklep przyjmuje zamówienia Klientów poprzez stronę internetową. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Złożenie przez Klienta Sklepu zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. 

 Niezbędnym elementem procedury zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu i wymaga uzgodnienia warunków transakcji w innej formie. 

Po złożeniu przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia Sklep niezwłocznie potwierdza otrzymanie zamówienia poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. Tego rodzaju wiadomość elektroniczna stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy na odległość. Załącznikiem do wiadomości e-mail jest dokument PDF zawierający wszystkie dane zamówienia oraz formularz odstąpienia od umowy. 

Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto (tj. zawierają wszystkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN). 

Podane na stronach Sklepu ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. 

 Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

Płatność za zamówiony towar może być w formach płatności możliwych do wyboru w formularzu zamówienia.
Na wszystkie towary zamówione w Sklepie wystawiane są paragony, rachunki.

 Nieodebranie przez Klienta przesyłki pobraniowej wiąże się ze zwrotem należności za paczki w obie strony na rzecz Sprzedającego.

 Zgodnie z KC. Art. 535. kupujący jest zobowiązany odebrać przesyłkę w przeciwnym wypadku powstają roszczenia sprzedawcy względem kupującego.

 

 

 

 

 

4. Dostawa.

Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna lub Klient samodzielnie zorganizuje transport lub też dokona odbioru osobistego. 

Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zamówione towary dostarczane są bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia. 

Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci zakupu towaru z miejscem dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej należy skontaktować się ze Sklepem przed złożeniem zamówienia celem ustalenia możliwości wykonania dostawy oraz jej kosztów. W takiej sytuacji koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie i podane do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia. 

Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin.

 Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.

Możliwe formy wysyłki to:

- Poczta Polska

5. Procedura rozpatrywania reklamacji.

Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).

Regulaminu. Reklamację należy wysłać wraz z formularzem reklamacyjnym , który powinien zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, jak również potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie.

Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na własny koszt dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży.

Koszty (według cennika Poczty Polskiej), związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, wszelkie koszty pokrywa kupujący.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem 

 Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. 
Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.

 

WARUNKI REKLAMACJI

Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku naprawy wad ukrytych, zgodnie z obowiązującymi przepisami klient nie może żądać zwrotu należności

REKLAMACJI NIE PODLEGA:

  1. towar z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
  2. naturalne zużywanie się towaru
  3. urwania ozdób, uszkodzenia zamków błyskawicznych
  4. pękanie powłoki skór eco , drobne powierzchowne mechacenia będące wynikiem zaniedbań konserwacji
  5. odbarwienia i uszkodzenia towaru będące wynikiem złej kokserwacji

.

6. Prawo do odstąpienia od umowy.

 Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach 7.6 i 7.8 Regulaminu. Pouczenie o prawie do odstąpienia, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Klient, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu. 

 Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827),

W przypadku odstąpienia od umowy umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient będący konsumentem złożył oświadczenia zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę do realizacji, oferta przestaje wiązać. 

 O zwrocie Klient musi poinformować Sprzedawcę poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub przez e-mail

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (kosztów przesyłki w obie strony). 

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 8277.9.

 Towar zwracany nie może być używany, w innym wypadku zwrot nie zostanie uwzględniony. 

Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.

7. Prawo do wymiany towaru

W sytuacji kiedy rozmiar zakupionego towaru okaże się niewłaściwy istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar lub model (w cenie tej samej lub wyższej), pod warunkiem, że będzie taki dostępny.

Fakt wymiany należy zgłosić poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub przez e-mail.Zakupiony towar należy odesłać na adres podany w formularzu wymiany.

Towar wymieniany musi być kompletny, nieużywany w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (w stanie w jakim były doręczone).Wymiany można dokonać do 3 dni od dnia otrzymania przesyłki. W ciągu tego terminu należy nas poinformować o chęci wymiany towaru.

 Paczka musi zostać wysłana do 7 dni od dnia otrzymania towaru.

Niezastosowanie się do powyższych terminów skutkuje nieuwzględnieniem wymiany.

Koszty wymiany pokrywa kupujący (paczka w dwie strony).

Przesyłki bez wcześniejszego powiadomienia nie zostaną odebrane.

8. Ochrona danych osobowych.

Sprzedawca przetwarza dane osobowe swoich Klientów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926) oraz przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.). 

Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. 

 Administratorem danych osobowych podanych przez Klientów jest Sprzedawca.

9. Postanowienia końcowe

Sprzedawca honoruje wszelkie prawa konsumenta przewidziane w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Dlatego też postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z przepisów prawa. Wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumentów korzystających ze Sklepu. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ww. ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. 

Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian. 

Załącznikami do umowy są: 1. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, 2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Załączniki te stanowią integralną część Regulaminu. 
Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) oraz niniejszego Regulaminu stosuje się przepisy dotychczasowe.

 

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) 

Prawo odstąpienia od umowy 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy : 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności za towar, poza kosztami dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

- Adresat: 
F.H. AGA

Witkowice, ul. Ogrodowa32,

42-270 Kłomnice

Tel. 661 42 62 75

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość 
Oświadczam, że zgodnie z Art. 27. USTAWY z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz. 827) odstępuję od umowy zakupu produktu: ...................................................................................................................................................... 
nazwa produkty/ numer aukcji 
potwierdzonej dowodem zakupu: ......................................................................................................... 
numer paragonu lub rachunki zawartej dnia ................................... (data zakupu) 
Proszę o zwrot kwoty ..........................zł. ....... gr. (wartość towaru bez kosztów dostawy) (słownie:............................................................................................) 
na konto bankowe nr:.................................................................................................................... 
uwagi:…………………………………………………………………………………………… 
Towar otrzymany dnia ....................., zwracam w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz oryginalnym dowodem zakupu. 
....................................... 
podpis 
Klient nie ma obowiązku podania przyczyny odstąpienia od umowy, jednak w celu poprawienia naszych usług prosimy o opisanie powodu zwrotu towaru: 
............................................................................................................................................................................................................ 
Uwaga: nie zwracamy kosztów przesyłki do Klienta oraz jego odesłania do naszego sklepu. Zwracamy jedynie wartość produktów zgodnie z ceną ich zakupu. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi.

Facebook